Aranżacja punktów obsługi klienta

Bryła Plus / Aranżacja wnętrz  / Aranżacja instytucji / Aranżacja punktów obsługi klienta
podstawowka7 (1)

Punkt obsługi klienta to jedno z kluczowych miejsc reprezentujących firmę. To nie tylko miejsce pracy, ale także przestrzeń, w której pojawiają się obecni i przyszli klienci. Bardzo często wyposażenie punktu obsługi klienta ma bezpośredni wpływ na to, jak postrzegana jest firma. Warto więc przyłożyć szczególną wagę do aranżacji wnętrza. Odpowiednio zaprojektowany i wyposażony punkt obsługi klienta sprzyja swobodnej rozmowie, podczas której można przedstawić ofertę lub rozwiązać ewentualne problemy klientów. Przestrzenie tego typu mogą pojawić się w gabinetach lekarskich, salonach kosmetycznych lub pasażach handlowych.

Masz pytania? Interesuje Cię całościowe urządzanie punktu obsługi klienta?

Jakie meble sprawdzą się w punkcie obsługi klienta

Obsługa klienta może odbywać się na stojąco lub na siedząco, w związku z tym należy wybrać meble dopasowane do formy obsługi. W przypadku gdy jest to punkt, w którym udziela się krótkich informacji, można zrezygnować na przykład z miejsca siedzącego dla klientów. Zwłaszcza jeśli jest to punkt umiejscowiony w przestrzeni niesprzyjającej dłuższym rozmowom. Aranżacja punktów obsługi klienta powinna być dopasowana stylistycznie do wizerunku firmy. Podstawowym elementem, jaki musi znaleźć się w takim punkcie, jest biurko lub lada przy której można wygodnie obsługiwać klienta. W przypadku gdy decydujemy się na biurko, dopasowujemy wygodne krzesło lub fotel o odpowiednim zakresie wysokości względem blatu. Jeżeli jednak wybieramy ladę, trafnym wyborem będą wysokie stołki typu hoker.

podstawowka6 (1) (1)